VÅRKVÄLL

Pratade med Lasse som sitter i bilen på väg till Karlstad, där är det snöstorm. Flingor stora som dassalock sa han. Då är det riktigt härligt att bo i skåne för här har vi iallafall vårkänningar.
Efter att jag lagat mat, ungsstekt torsk i senaps sås. Mums blev riktigt imponerad av mig själv faktiskt och ungarna åt så det stod ut ur öronen på dom( nja ok cassie gillade inte såsen ) = gott betyg. Iallafall efteråt körde vi till Maxi på Råå, handlade lite vårblommor och annat smått och gott. Sålde en cykel som vi har på blocket när jag kom hem och planterade blommorna. Nu kan den riktiga våren komma tycker jag.
Cornelia badar och Cassie ska ha rött mousse i håret för att "piffa" upp färgen så det är full fart precis som alltid.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...