ÅH NEJ

Cassie har prickar. Jag trodde att det var något djur som bitit henne eftersom hon inte hade andra symtom. Imorse sa Cassie, kolla mina prickar. Nu var dom lite rödare men inga andra symtom. Du får gå till skolaköterskan sa jag till henne innan hon cyklade till skolan.
Fick ett sms ifrån henne - Skolsköterskan är inte här men läraren tror det är vatten koppor.
Ridån gick ner för huvudet på mig, åh nej och vi som ska åka på semester på onsdag.
Plötsligt blev det panik, ringa mor och be henne ta Cassie till läkaren.
Få tag i Cassie och be henne cykla till mormor och där stod jag och ahde en kund som sa - Är det vatten koppor så kommer ni inte ombord på planet. Shit, shit, shit.
Inte nu....men är det så så får vi boka av hela resan för Cornelai har inte heller haft vattenkoppor ( eller vad det nu är )och att bli sjuka på semestern vill vi inte.
Helvetes, jävla skit mög fan.
Får invänta svar från mor som är hos läkaren NU.
Snacka om att bli stressad.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...