VATTENKOPPOR

Jaha, vi har fått domen av Cassies prickar, vattenkoppor.
Är det inte typiskt.
Jag har varit uppe nu och tittat till Cassie och det är inte många "pluppar" hon har men dom kliar tydligen en del av dom.
Smörjt in henne, och räknat in utslagen. Ingen feber och inga andra problem och blir det inte värre än så här så kanske vi kan åka iallafall.
Vi får helt enkelt avvakta och se. Min mor kör oavsett vilket ner till läkaren imorgon bitti för att få ett intyg på hennes sjukdom så vi har ett bevis om vi behöver av boka resan. Nu kan vi bara hålla tummarna på att det inte blir värre och att Cornelia inte får en massa "pluppar" hon också :(
Alla ni som har barn som inte haft vattenkoppor men gärna vill att era barn ska få det, släng hit dom till mig så ska jag be Cassie kramas lite med dom :)

1 kommentar:

Ethel sa...

Massor med kramar till er alla. Så jäkla typiskt att det skulle komma nu, det kunde ju ha väntat en vecka. Jag hoppas att ni slipper att avboka. Ses i morgon.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...