PUST

Så där ja nu har jag en paus, blev en lång paus tack vare en av bokning som jag INTE blev ledsen över. Har lite tid nu till alla telefonsamtal 4 kunder + försäkringskassan ( minst 30 minuter i kö säkert ), Lina i Stockholm m.m
Många måsten som bara måste ringas idag.
Cornelia har kompis med hem så jag slipper ha dåligt samvete över att jag inte har tid med henne just nu. Ska försöka komma igång med packningen också och få ner sakerna i väskorna istället för att högarna ska ligga på golvet.
Blir en tidig morgon så allt får vara klart ikväll. Tack och lov så har jag varit så pass klok att jag slutar redan klockan 18.30 ikväll så jag har ju lite tid då också.
Kommer att lägga in mycket bilder på bloggen under veckan, det lovar jag :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...