SOLBRÄND?!

- Åh vad du är solbränd säger en kund till mig idag
- Solbränd ?! svarar jag och börjar titta runt på armarna
-Ja ,du är ju jätteröd om näsan......!
Aj då, jaså hon menade den....!!
Innebrännaren som lever sitt eget liv på min stackars näsa, som gör sig påmind så fort jag böjer mig fram och jag känner hur det "dunkar " i näsan.
- Jaha du menar min näsa sa jag, ja jag var ute lite i solen i helgen och blev lite röd om mulen.
Fick ju tala om för henne att tyvärr var det inte solen.
Hur kan något så groteskt bara växa fram på en lite söt nästipp?
MIN söta lilla nästipp hihi.

Nu är iallafall väskorna packade och det är med största glädje jag säger goodbye sweden. Spelar ingen roll om det regnar en hel vecka, för jag ska bara koppla av:-)
POSS på er

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...