SKRUVAT

Ganska skruvad tillvaro just nu och mest skruvat är nog dom hyllor och lådor som vi skruvat ihop idag från IKEA. Cassies rum börjar definitivt ta sig, imorgon kommer dom och levererar garderoben och sen ska den skruvas ihop och ställas på plats också.
Cassie bestämde sig för en PAX garderob när hon såg dess smarta förvaringssystem.
Var snudd på att beställa både leverans och ihopsättning men när dom sa på IKEA att det tog ca tre veckor så tänkte jag -Äsch, jag får skruva ihop skiten själv. Jag klarade ju av att skruva ihop Cornelias garderob så jag får väl klara ut denna också.
Leverans beställdes dock och dom kommer redan imorgon med den:-)
Tar mig ett glas rött nu och ska försöka att ta det lite lugnt fast att man har tusen järn i elden.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...