SÖNDAG

Sov länge idag ,ända tils klockan nio. Fast jag vaknade till halv fem och låg och snurrade men snusade in mig i kudden igen. Vilken skräll det var igår i omröstningen av Melodifestivalen. Jag tyckte att det var oerhört dåliga låtar med överlag och dom som vann....??? fattar inte hur det gick till. Tror jag har bitit ner naglarna till roten av spänning och jag och Cassie skrek högt när dom lite högre poängen gick till Eric och han toppade listan igen. Men men en god tredjeplats får vi vara stolta över.
Idag fortsätter jag nog med att försöka få till det på Cassies rum. En runda till IKEA blir det nog för att hämta inspiration. Cornelia vill så gärna gå på bio och se RIO så jag får nog kolla om jag kan få ihop det. Lasse ska tillbaka till Höganäs på ännu en spelning i eftermiddag. Full rulle precis som vanligt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...