ÄNTLIGEN FREDAG

Tänk att man kan bli så lycklig för att det är helg igen. Ska faktiskt jobba lite nu på morgonkvisten men inte så betungande pass. Vaxning !
Idag är det Lasses sista arbetsdag och han ska vara ledig nu i 7 veckor framåt Lyxigt värre. Vi hade så många föräldradagar kvar på Cornelia och eftersom hon fyller 8 i augusti så fick vi ju plocka ut dom resterande dagarna på henne. Inte ska dom bränna inne inte.
Gott för honom, han behöver vara ledig.
En annan får jobba ett par tre veckor till innan min semester börjar men med denna hastigheten som veckorna springer iväg i så är det inte så lång tid kvar.
Tre veckor går fort. Ja det är tre veckor, suck! Fick för mig att det var två veckor men jag insåg precis att det faktiskt är hela tre veckor kvar :-(
Barnen sover så klart fortfarande som små grisar och som vanligt hörs Cornelia lång väg :-)
Nu kom min kund, hej då!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...