NU ÄR DET TORSDAGSMYSSSSSSSSSSS

Då har man gjort sitt dagliga arbetspass som inte varit allt för betungande. Startat en maskin tvätt och medan den snurrar i maskinen så tar jag ett glas vin och bloggar , kollar facebook , mailen, och kollar andras bloggar. Tidsfördriv som tar sin lilla tid .-)
Får väl snart ropa in Cornelia för dagen, hon har lekt med Philippa hela dagen och jag har knappt sett någon av ungarna idag, MEN jag vet att Cornelia VERKLIGEN behöver bada ikväll.
Har en viss känsla av att badkaret får skrubbas när hon är klart, misstänker att en bred svart smutsrand kommer att pryda badkaret annars.
Mmmmm, nu smuttar jag på vinet.......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...