ÖLTUNNA

Jisses, phu, stön och stånk ! Den kondisen man byggt upp INNAN sommaren såg jag inte röken av ikväll på zumban. Däremot kände jag svetten pressas fram ur varje jäkla por jag har på kroppen, kunde lätt och då menar jag skitlätt fyllt en hel öl tunna med svett.
Menar Sabina verkligen allvar, mjukstart.... jomen tjena mitt bena. Mjukstart, inte ens uppvärmingen var mjukstart, nädå lika bra att fläska på ordentligt från starten, sug ut all energin från kroppen.
Holly mosses, var det mitt röda fejs i spegelbilden eller var det en demons?
Okej, kontentan av det hela var faktiskt att det var riktigt skönt att komma igång med dansen igen, det var skönt att svettas, det var kul att försöka trassla ut benen från den otroligt komplicerade koreografin.....DET VAR JÄVLIGT SKOJ rent ut sagt.
Nu sängen och frågan är ....kommer jag upp ur den imorgon? Kanske lika bra ska inta en sittande ställning direkt :-))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...