SORRY

Sorry för dålig uppdatering idag men jag har häcken full , hahah.
Körde Cornelia och Philippa till skolan, fortsatte till COOP för att handla, inom kontorsservice och fixade kvittoblock, hem och packade upp varor. Ner i källaren och jobbade. Mellan kunderna så han jag dammsuga sovrummen och köket och städa kaninens bur. Ner och jobba igen. Startade en maskin med handukar, torkade av golven, ner och jobba igen. Hämtade Cornelia och Tilde på skolan , fick köra till Brunnen och kompletera inköpslistan, hem igen. Planterade lite blommor , starta en ny maskin tvätt, fixa lite fika till tjejerna.
Pust, inte klokt vad man kan hinna med mycket på kort tid. Ska ta mig en kopp kaffe innan jag förbereder lite kvällsmat. Lisa ringde mig 12.30, då hade dom kört en halvtimme så dom kommer väl hit nån gång mellan 18-19 tiden.
Perfekt, då har jag jobbat klart också :-))
Ska bli så spännande att träffa dom igen, tror knappt det är sant.
Nåja, då förstår ni att jag inte haft tid till att blogga innan idag, sorry.
Kaffe ska nu rinna ner i min strupe.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...