DÅLIG UPPDATERING

Har inte hunnit med att blogga idag :-(
Uselt av mig jag vet men det har gått i ett mer eller mindre. Efter jobb och mat körde jag till Coop för att fylla på kylskåpet som gapade tomt.
Just nu har Cassie en genomgång med mig om population, näringsväv, ekosystem, fotosyntes, biologiskt mångfalld och näringspyramid.
För mig är det rena grekiskan men Cassie berättar hej vilt och är helt inne i det och jag fattar INGENTING.
Jösses amalia, fick jag lära mig allt det i skolan? Kan inte tro det, isåfall var det nått tråkigt ämne och det har jag sorterat bort från min hjärna.
Men nu har Cassie berättat allt om precis hur det fungerar.....fotosynteser? Näringsväv ? Population ?
Klok unge det :-)

1 kommentar:

Cassie sa...

JAG ÄR ETT GENI!!!! :D

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...