HEJA HIF

Okej ,jag tillhör absolut inte dom som kollar på fotboll ( eller nån annan sport för den delen ) men jag måste ju erkänna och krypa till korset och säga ett stort grattis till guldet.
Bra jobbat HIF. Lasse är så klart på plats och firar festligheterna på Olympia tillsammans med tusentals andra fans.
Tur han gjorde en äppelpaj innan han stack, annars hade han fått stanna hemma ( skoja bara )
Jag har varit och hämtat Cassie i kyrkan, Elinebergskyrkan blir hennes nya hem nu några månader framöver.
Nja,  några helger frammåt iallafall. :-) Just nu är det ganska lugnt i huset, Cornelia kollar film,  Cassie och Axel är på Cassies rum ( e, ja just det....dom är ihop igen ) och jag spelar wordfeud på telefonen.
Ja, så ser vår söndagskväll ut.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...