MUNSKYDD

Jaha, då var det måndag igen. Känns verkligen som om veckan bara består av måndagar och fredagar.
En annan är ju fortfarande hostig och slemmig MEN jag jobbar. Känner mig som en tandläkare. Varför? Jo för att jag idag har jobbat med munskydd för att slippa andas på mina kära kunder så inte dom ska bli sjuka. Eller sjuka och sjuka...men iallafall lika hostiga som mig. Nåja, jag känner mig nog trots allt lite bättre även med hostan men det är ju också så typiskt att man börjar hosta när man ska ge sina kunder en skön ansiktsmassage i slutet av behandlingen. Har trots allt klarat mig ifrån det idag.
Tycker synd om tandläkarna som dagligen behöver munskydd på sig, fasiken man blir ju svettig i ansiktet av sin egna andedräkt . Tur jag tuggar på halstabletter också annars hade man väl dött själv av andedräkten hahahah.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...