MÅNDAG IGEN

Då tar man sig en kopp kaffe. Första kunden är klar och nu blir det en paus i jobbet några timmar. Ska ner på banken med min käre man. Nått möte där det ska bli genomgång av diverse saker.
Sen blir det hem och slänga sig på bänken (höll jag på att säga ), jag ska ju inte slänga mig på bänken :-( utan det ska ju mina kunder få göra.
Bara till att konstatera att måndagen kommer att gå snabbt förbi.
Blir simskolan med Cornelia ( tjoho jag kan spela wordfeud på min telefon ) och sen lite jobb igen.
Har lovat Cassie att hon ska få lite massage idag också ikväll, hon har fortfarande ont i sin rygg efter ryggsäcken. Undras hur hennes kompis Malin mår , Malin var ju dock med på lägret och hon stod ut hela helgen. Säkert skittufft.
HAHAH, nu har Cassie också börjat med wordfeud, kanske mindre bra nu när hon ska till skolan.
Det är ett spel man laddar ner kostnadsfritt på sin telefon och är som ett alfapetspel där du möter andra Iphone användare. Totalt beroende framkallande.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...