DÖD

Shit nu är jag stendöd både i kropp och själ, helt jävla slut. Slutade inte halv åtta utan det blev kl. 20.00 istället. Min kropp tillhör inte mig längre utan en 90 årig gammal tant känns det som. Nu orkar jag inte ta ett steg till utan har bänkat mig i soffan och tänker inte röra mig en tum såvida jag inte behöver gå på toa. Fy fasiken vilken dag. Ska aldrig mer boka in så jävla idiotiskt ..... Men sen å andra sidan så är jag ledig till tisdag nu och det är ju skönt att ha den ledigheten framför sig så här i efterhand. Har tagit ledigt måndag så jag kan ha lite höstledigt med tjejerna. Köpenhamn ligger i planeringen på måndag. Låååång ledig och då får man ju jobba in ledigheten på annat vis som typ idag. Äntligen är dagen slut och inte bara dagen utan jag är också helt jäkla slut. Pust, suck och stön. Zzzzzzzz!!!!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...