HIPP HURRA FÖR MIN KÄRE FAR

Idag fyller min kära far år, 64 år gammal blir han idag och det ska förstås firas :-)
Hipp Hurra för min älskade far.
Finns ingen man som han
finns ingenting som han inte kan
han bygger och snickrar och håller på
lägger marksten och planterar som få
Är igång från morgon till kväll
kan inte säga nej för han är för snäll
sliter och jobbar och skulle bli pensionär
och den ständiga frågan är bara NÄR??
Slit inte ut dig i förtid nu
för vi har ju bara en av den sorten som du
så passa på att njuta lite idag
så ska du se att din kropp skriker äntligen lite välbehag
Ses ikväll du unga man
får se om vi trots hostan sjunga kan
en lite trudelut vi tillägna dig
men först ett stort grattis från mig.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...