KVÄLL OCH PAJ

Idag har man hunnit med en hel del. Utöver min målning så var jag i Fleninge och lämnade Cassis dator till Petra. Petra ska ta en titt på datorn för att se om vi kan få rätt på den. Jag har också dragit tv kabel in på Cornelias rum och fixat så hon kan se tv och film där. Plockat undan all målar röra, tvättat och städat lite. Hade det sen inte varit att antennsladden nere i källaren varit för kort så hade vi även möblerat om där. Kanske tur , för annars hade vi hållt på resten av kvällen. Cassie har fortfarande pyjamasen på och har bara legat och myst med min dator hela dagen. Inte många knop gjorda för hennes del idag. Cornelia sitter på sitt rum och tittar på film. Jag har slängt mig på soffan som jag är välförtjänt av tycker jag. Lars fixar till en äpplepaj . Känns som om det blir ett perfekt avslut på kvällen. Slår vad om att jag somnar på soffan lagom tills pajen är klar.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...