VINGLIGA BEN

Jag kom på hur jag skulle göra för att kunna måla i trapphalsenmed hjälp av min fars idéer igår. Jag la en lång stege in mellan spjälorna på trappan , ställde stolar som pallade upp stegens andra ände. La en massonitskiva på stegen och ställde sen en stege på massoniten. Det var väldigt ringligt och det var viktigt att kolla så jag hade min trappstege exakt där den undre stegen låg annars hade massoniten kunnat tippa och jag hade landat med ett brak nere i källaren. Vill ju lova att det svajade och vinglade när jag klev upp på trappstegen och Lars tyckte inte att det såg så säkert ut. Det var inte säkert alls iheller. Men nu är det målat och resultatet blev kanske inte det bästa men va tusan, jag överlevde iallafall utan benbrott.


Skitläskigt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...