PANIK

Ja då har Petra varit här och försökt fixa med Cassies dator. Lyckades inte :-(
Lyckades dock koppla bort all nätverk så nu funkar inget. Ringde vår leverantör för att fråga om inkopplingar och helt ärligt.....jag fatta inte vad fan han pratade om. Pratar om nån sladd som jag överhuvudtaget inte kan hitta och nån dosa som ska vara kopplad till teleuttaget. Vilken jävla dosa?!
Fattar noll och han måste ha tyckt att jag var den mest idiotiska människan han pratat med på länge.
Jag fick helt enkelt ge upp det samtalet och hoppas på att Lasse vet vilken jäkla dosa som ska användas.
Utan den kunde det inte funka. Jag kan absolut inte se nån dosa på skrivbordet och än mindre sladden som han snackar om. Nu får jag så länge använda min dingel dongel för att överhuvudtaget få nått nät.
Vad tusan koppla du bort Petra och var la du den :-))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om man drar ut en sladd så gäller det och veta var man ska sätta in den igen. Nu är det fixat!! PoK från din man.

Anonym sa...

Amen, glömde ju ta foto. Gör bara det när jag kopplar el... :-)Petra

Tina sa...

Ha hahaha, äntligen nätverk.
Om JAG hade dragit ut sladdarna så hade JAG vetat vart dom skulle in igen.......PETRAAAAAAAAA :-))

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...