SKROTAT RUNT

Nu har jag bokat av en hel del på min lista , men det finns mycket kvar än innan jag kan länga kom-ihåg-lappen.
Efter morgonens avsläpp vid skolan stack jag hem till mina föräldrar, dom hade lite grejor till loppisen sa dom. Visst, fick samlat på mig en del grejor och jag sa till dom att det hade varit bättre att ha haft loppisen där för då kunde dom bara sprungit ner och hämtat mer efter hand som det tog slut :-)
Nåja, hem med grejorna, ner till banken, inom skämtbutiken på Bruksgatan köpa färg till Cornelias utstyrsel som hon ska ha på sig ikväll på discot. Tema Halloween. Hem igen lyssnade av jobbetelefonen 5 nya samtal, bokningar till Bambumassagen :-)
Nu måste jag ringa Lina i Stockholm och diskutera framtidens utbildningar. Skulle behövt handla lite mat men frågan är om jag hinner det innan det är utvecklingssamtal med Cornelia på skolan ??
Sen ska Petra komma med Cassies dator och se om den plockar hem vårt nät och sen är det dax att fixa till Cornelia inför discot, hon ska vara frankensteins brud och har tydligen höga förväntningar på mina kunskaper i ansiktsmålning :-( , brukar ju bli bra men Frankensteins brud ??!!
Bilder kommer, jag lovar. Nu är det dax att plugga in telefonen i örat igen och ringa vidare.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...