DAX FÖR VILA

Hu, idag har det gått i ett i ett. Började klockan 8.15 och när klockan hunnit bli 13.30 hade jag avverkat 6 av dagens 8 kunder.
Har inte hunnit få kaffe eller mat i magen förrän nu för det var till  att ge mig iväg till skolan och hämta Cornelia nästan direkt efter sista behandlingen. Sen var det en tur till posten och efter det ner till Bogarts för att lämna filmerna och sen hem för att ringa dom fem kunderna som ringt under dagen och NU ska jag vila ,äta och inte göra ett skit förrän klockan 17.00 då det är dax att ta dom två sista kunderna.
Tur jag har bokat en tid på ryggakuten imorgon. Känns inte som om jag behöver den egentligen för ryggskottet släppte ju faktiskt efter zonterapin men det är lika bra att gå dit och få loss det sista. Kanske Lotta på ryggakuten kan ta hand om min axel som sitter fast istället imorgon :-)
Fan dyrt att bli sjuk eller handikappad :-(
Mmmmm, känner kaffedoften så nu är det färdigskrivet för nu ska jag dricka kaffe.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...