ÄNTLIGEN HELG

Då kan jag fira in att helgen börjar för min del. Nice !
Har hämtat hem Busen och det är en trött och medtagen hund ikväll och lite förvirrad. Ligger mest och sover på soffan precis som övriga familjemedlemmar :-)
Medicinen är ökad på honom och tid till hjärtdoktorn bokad nästa vecka ( ett krav från djursjukhuset ) så att har man inte att göra så får man. Det är iallafall skönt att han kan andas och tre ggr om dagen ska jag kolla hans andningsfrekvens dvs räkna hur många andetag har tar på en minut. 40 eller mer inte bra. När jag kollade sist så hade han 18 andetag på en minut sås än så länge är det lugnt.

Cornelia och Sofia har varit på zumba ikväll, det verkade som om dom tyckte det var kul även om jag ser det mer som "vanlig" dans än så länge. Okej man kanske inte ska jämföra zumba som jag går på och deras zumba dans :-) Viss nivåskillnad kanske :-))
Nä nu bir det till att räkna andetag och slappa med övriga.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...