BUSEN

Hade ont i magen hela fm och förberede mina kunder på ev samtal från veterinären som jag var tvungen att ta isåfall och i värsta fall att jag kanske fick slänga ut dom . Nu har veterinären ringt och Busen är bättre. Lungorna såg mycket bättre ut och vi kan hämta hem honom kl. 14.00, men under strängt övervakande. Samt att jag ska ringa hans hjärtdoktor och få en tid nästa vecka för större koll av hans hjärta. Blir han sämre igen så ska vi in direkt med honom. Pust, än har jag alltså inte behövt att ta ett beslut och stenen har ramlat av mitt hjärta. Nu ska jag hämta Cornelia och sen hämtar vi busen vid två tiden. Happy face :-))



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...