DÖD

Zumbapasset var verkligen uppbyggt för sommarkroppen. Massor av mage , lår och rump övningar. Snacka om att svettas . Härligt ! Mina föräldrar körde ut Cornelia till pingisen eftersom Lasse är på kundbesök och inte kommer hem förrän imorgon och jag och cassie skulle ju på vår träning så då ställde mor och far upp för Cornelia. Tusen tack för detta. Cornelia var ju också överlycklig för att hon kom iväg. När vi hämtar Cornelia hos mina föräldrar börja tjejerna fråga hur jag såg ut som ung. Letade fram gamla skolkataloger och hittade även ett konfirmationskort. Cassie tyckte ju det var skitkul eftersom hon ska konfirmeras i augusti . - herre Gud sa hon när hon såg kortet. Jag ser ju ut precis som du....
Ha ha, här kommer bilden


En bild från 7: e klass. Synd inte plattången fanns på den tiden.... Gu vad jag hatade mina " horn"


Och så en bild när jag gick i 9:an



Ha ha.... Måste nog be mina föräldrar leta fram gamla foton på mig som tonåring .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...