VART FÖRSVANN GÅRDAGEN

Ops, insåg precis att jag inte gjorde ett ända inlägg igår. Beror kanske på att jag inte hade nått alls att skriva om. Det var bara ännu en dag som sprang iväg utan att man han med. För mig är det sista arbetsdagen idag och sen är man ledig över helgen. Nästa vecka blir ju ganska kort den med med tanke på att vi har en röd dag mitt i allt. Det enda som fattas just nu är lite värme och sol. Men lugn..... sommaren kommer :-)
Nä, jag får väl gå och sätta på vaxet , det märks att våren är på gång även på kunderna. Vaxningar, bambu, bodyscrubb, solning är det som är väldigt bokat nu.
Allt i vårens tecken :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...