BARNLEDIGA

Plötsligt blev jag och Lasse barnlediga. Cornelia skulle sova hos Tilde och cassie hos Emelie.
Vad gör vi nu?
Jo, vi tog bussen till stan gick runt och kollade olika restauranger och fastnade för Hjalmars kök.
Fick maten inom 10 minuter och det var supergott
Efter gott vin och god mat gick vi till fyllerondellen, bishopArms Marina och slutligen Madame moustach. Kul, träffade folk på varje ställe som man kände ( för en ggr skull )
Nu är man pisstrött efter dagens intensiva undervisning och fortfarande fattar jag inte vad jag lärt mig idag , jag vet vara att resultaten av dagens plåstrande av alla frivilliga har varit ett ända stort WOW. När den ena kunden efter den andra bekräftar plåstringen med att 5-20 minuter senare säga - Det känns mycket bättre , jag har inte lika ont.
Men hallå, kan nån förklara för mig hur fan detta kan vara möjligt ?!
Hälsporre- borta på 5 min
Benhinneinflamation - 15 min
Tennisarm- 10 minuter
Inflamamerade tummar - 5 minuter
Artros - 20 minuter
Ryggont- 5 minuter
Ja men alltså jag jan hålla på.
Tror det kom ca 15 personer,alla med olika krämpor som vi plåstrade om. Helt sjukt vilka resultat
Och verkligen många utrop som - va., är det borta redan, jag har inte lika ont , hur går det här till , och jag som har haft ont så länge. Ja listan på alla spontana reaktioner kan göras hur lång som helst .
Jag kan vara benämna dagen med
- Helt jäkla sjukt, fattar ingenting, hjärntvätt, brunt plåster , vitt plåster , white on right, ledbesvär,muslelvärk , bl.a. Bl.a. Bl.a.
Vilken tur att Mikel kommer igen på onsdag för att följa upp en del av kunderna .
Mycket spännande . Nä, nu är jag pömsig i ögonen och ska snart gå och knyta mig. Nattis !!!!!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...