VÄLA

Vaknade alldeles för tidigt för att både vara barnlediga och jobblediga. Varför kan man inte sova längre än till 07.30 ??
Tycker att min kropp ska fatta när det är läge att sova och ta chansen .
Jaja, upp och hoppa. Kaffe och HD sen var man redo att renbädda sängarna. Blev allihop ! Lasse hämta Cornelia hos Tilde och sen körde jag och cocco till väla för att hitta nått till Tyra som ska ha kalas idag .
Snabbt avklarat och sen gick vi mest och fönster shoppa. Inom djuraffären för att fixa mat till poppis, en liten burgare på Max innan vi körde hem.
Lite små mysigt med lillplutten :-))
I övrigt så pluggar jag plåster :-) satte på några mot min hosta och när jag nu tänker efter så har jag knappt hostat sen dess.
Otroligt !




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...