JULEN HAR GJORT SITT

Efter att ha jobbat lite imorse så fick jag ett ryck....
Julen åkte helt enkelt ut.
Ljusstakar, tomtar ( hade knappt några framme ) julgran allt åkte bort.
Måste säga att vår gran varit helt fantastisk detta året, den barrade knappt alls när jag trots allt drog den upp för trappan och ut på altanen. Jag var helt chockad, hade precis som alla andra år förväntat mig att manskulle ha barr som ett tjockt täcke genom huset. Men icke .
Just då när jag slängt ut granen så kändes det lite vemodigt, fast nu är det faktiskt ganska skönt.
Har dammat av överallt också vilket gör att det känns ännu bättre.
Tog några timmar ( dvs ca 4 ) att få undan allt och städat av och nu håller min rygg på att knäckas på mitten :-(
Tur det är helg så man kan vila.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...