TEKNIK

Suck!
Fan vad jag hatar tekniska prylar.
Igår uppdaterade jag min iPhone ( inte gjort det sen den köptes för snart två år sen )
Det tog ca två timmar :(
När det var klart så hade hela min adress och telefonbok raderats , detta lyckades Lasse fixa tillbaka.
Idag upptäcker jag att jag inte kan svara på mail i telefonen , suck !
Sen upptäcker jag också att alla anteckningar försvunnit, dubbelsuck !
Kan bara inte klura ut hur fan jag får tillbaka anteckningarna som jag hade INNAN uppdateringen. Eller är dom borta för alltid ?!
Nån som vet ?!
Tar tacksamt emot tips
Och varför kan jag plötsligt inte skicka mail ???
Fan! Fast det som stör mig mest är anteckningarna, mail kan jag ju alltid skicka från datorn.
Hjälp !!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...