MÖR

Jisses vilken träningsvärk jag har i mina ben idag:)
Och jävligt ont i nacke och axlarna, fast det är inte från zumban utan från jobbet.
Usch, har varit plågsamt att stå och massera idag och själv ha ont så man inte vet var man ska ta vägen.
Men man biter ihop och gör det man ska.
Blev något bättre efter gårdagens massage men usch det sitter så hårt så det räckte inte med bara en behandling.
En jobbedag kvar sen får man vila lite i helgen.
Svårt att plåstra sig själv men jag har försökt och visst visst det hjälpte lite grann.
Från det ena till det andra nu...,
Stod och pratade med en som jobbar på elinebergsskolan när jag väntade på Cornelia på skolan.
Hon berättar att alla föräldrar på Elineberg och alla lärarna hade fått ett mail idag.
Det hade hänt nått obehagligt.
En tjej hade blivit indragen i en bil som kördes av två killar.
Hon lyckades slita sig och springa därifrån varpå bilen rivstartat och kört därifrån.
Hela Elineberg hade varit full med poliser men inget spår efter vare sig bilen eller personerna som körde.
Ålder på flickan framkom inte vilket iof är ointressant. Men själva händelsen är ju jävligt obehaglig.
Elineberg, det är ju nästan här.
Fy vad hemskt.
Tror jag följer Cornelia ett tag till.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...