I SURVIVED

Bra dag idag :)
Började dagen med att utnyttja min födelsedags present.
Fotvård hos kropp och fot på Elineberg .
Tror Gina skrapade bort 3 kg torr hud .
Kändes iallafall mycket lättare att gå därifrån.
Sen var det lite jobb innan jag hämtade Cornelia .
Sen lite mer jobb , och sen fick jag bambumassage av Sussane ( en som gått kursen för ett tag sen ) Shit vad det var skönt.
Blev riktigt uppmjukad i rygg och nacke.
Sen var det dax för årets första och mycket efterlängtade zumbapass. Sussane hängde med för att prova på det. Cassie hade med sig Malin och Oona.
Alla tyckte det var kul utom Oona som egentligen inte alls gillade att dansa :)
En riktigt bra dag om jag själv .
Nu blir det soffhäng .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...