FREDAG

Lämnade tjejerna på skolan och sen hade jag en lugn morgon. Kaffe och tidning i lugn och ro :)
Körde ut en runda till Familia , behövde vår skor till mig själv tyckte jag.
Lyckades hitta mer än vår skor .
Suck, det var ju inte riktigt planerat men visst är det alltid så att när du INTE ska handla så ramlar allt snyggt över en och när man SKA handla då hittar man ingenting.
Kom hem med mer än jag tänkt iallafall :-/
Ikväll är det tjej ....,(eller jag får kanske inse faktum och skriva så här istället)
Ikväll är det DAM middag hos Maria.
Ska bli superkul , länge sen det hände nått annorlunda i livet.
Längtar massor gör jag iallafall .
Säkerligen god mat dryck och framför allt härligt och trevligt sällskap .
Vad kvällen sen bjuder på får vi se och hur man mår imorgon får vi ta då :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...