LITE TRÖTT I HJÄRNAN

Tur jag kom ihåg att ställa klockan i morse när jag kom hem , för det var just den som väckte mig halv 10.
Just då mådde jag faktiskt ganska bra , klädde mig och körde smågatorna hem till Tilde där jag skulle hämta Cornelia .
(Lasse är inte hemma på hela dagen , han spelar pingis )
Hem igen och slappa på soffan.
Seeeeeen kom det ....
Blä, huvudvärken :(
Ont i hjärnan :(
Inte blivit många knop idag inte och framåt eftermiddan ( närmare bestämt vid tre tiden ) hoppade jag och Cornelia på cyklarna och cyklade bort till Bogarts .
Vågade helt enkelt inte ta bilen.
Det var riktigt skönt att komma ut och få frisk luft och få röra på sig lite.
Som ni förstår så var det en rolig fest och en hård natt.
Otroligt god mat fick vi hos Maria som jag glömt namnet på :)
Mycket mycket gott
Cornelia tyckte nog lite synd om mig för hon kom ner med lite mat till mig .
Älskade lilla gumman :)
Tusen tack ! Detta kom hon ner med till mig .
Slänger in en bild även från igår






Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...