FREDAG

Kl.9.00 ringde jag på dörren hos min kollega Lena.
Idag skulle vi planera framtida helgkurser som vi tänkt hålla lite runt om i Skåne.
Vi bollade fram och tillbaka och diskuterade olika alternativ.
Kurserna ska mest vara för eget behov, för att råda bot på förkylningar, mensvärk, bihållsbesvär, ryggont, sömnlöshet m.m
Datum är bestämda och planeringen igång :)
Som om man inte hade att göra redan :)
Timmarna sprang iväg och plötsligt var det dax för mig att köra och hämta Lars .
Utvecklingssamtal med Cornelia på skolan.
När det var klart körde jag hem till Jessica där det som vanligt inte fanns en tyst minut . Miljontals saker att prata om dom vanligt.
Klockan sprang iväg där också .
Nu sitter jag här med ett glas rött och inser att helgen blir väldigt intensiv .
Börjar morgondagen kl. 10.00 med fortsatt utbildning i plåstertekniken patchning.
Tänkte vara med ett par timmar innan dett dax att förbereda sig för en konsert i Köpenhamn med Cassie.
Justine Bieber is coming to town.
Undrar egentligen vad tusan jag gett mig inpå ?!
Tusentals skrikande tjejer i en arena !!!!!
My godness, Will I survive??

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...