INTRESSANT DAG

För det första kunde jag fan inte somna igår.
Eller jo, jag somnade snabbt men vaknade lika snabbt igen och kunde INTE somna om. Klockan 03 gav jag upp. Gick ut på jobbet satte på ett sömnplåster och ett stressplåster och bäddade ner mig i soffan. Sömnplåster är inget insomningsplåster utan hjälper till så att sömnen blir djupare när du väl somnar.
Får nog hålla med om detta , när jag vaknade kl. 08 så kände jag mig faktiskt utvilad och pigg.
Vid 10- tiden drog kursen i patchning igång och det var mycket intressant men tyvärr fick jag avvika redan efter två timmar, dax att cykla hem och förbereda sig inför Köpenhamns turen, hysteriska tjejer, parkeringsbekymmer och Justin Bieber :)
Ja ja, det blir nog intressant det också.




Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...