MÅNDAG

Idag började vi dagen med att ta en utflykt. Vi hade bokat en privat glasbåt.
En liten båt som styrdes av en kapten och vi fyra satt i en glaslåda.
Lite jobbigt ibörjan men man vande sig snabbt. Åkte runt vid ett rev och tittade på alla fina fiskar och koraller.
Ganska häftigt faktiskt.
När vi kom tillbaka till hotellet igen åkte vi ner till stranden.
Återigen kom vår lilla servitör med ett stort leende när han såg Cassandra , friade igen gjorde han också.
Gick ut på den 900 m långa bryggan och snorklade. Cassie var jätteduktig och ville inte upp. Själv tyckte jag att det var lite småjobbigt för det var så grunt och det kändes som om jag skulle krocka med varje korall.
Men wow, vilka fiskar och vilka fina korallrev.
Tyvärr kom jag inte ut till 25 m djupet tack vare att det kändes jobbigt grunt men vi ska till stranden på onsdag också och då ska jag prova.
Lite bilder från dagen












Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...