BAD o MAT

Badat i poolen för första gången i år ,
Ja alltså alla utom jag då :)
Jag tycker att deg är aldelles för kallt mer än 24 grader måste det vara om jag ska bada .
Cassie däremot och sex kompisar cyklade till mormor o morfar o badade efter skolan .
Lite senare kom jag med Cornelia ,
Stackars Oona hon blev islängd av Anna och Axel .
Senare cyklade Jag , Lars o Cornelia dit igen för att äta middag .
Plötsligt när vi satt i lusthuset såg vi några hus bort hur någon klättrade upp på taket och satte sig på skorstenen .
Mycket märkligt . 
Mina föräldrar trodde dom viste vem det var och när dom berättade att han gick på droger så väntade vi på att han skulle försöka flyga ,
Märkligt beteende . Där satt han tills nån skata började anfalla honom ( hade väl bon i skorstenen där han satt )
Då tittade han ner i skorstenen och klättrade till slut ner .





Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...