CONNIE SAWYER HOS JAY LENO

När jag jobbade i Los Angeles som aupair bodde jag i en underbar familj som jag än idag har fantastisk konatkt med.
Connie som var mormor till barnen jag passade jobbade som skådespelare och jag brukar se henne i olika filmroller då och då .
Förra året blev hon hedersomnämd på Oscars galan eftersom hon är den artist som varit inom showbuiss längst.
Inte konstigt kanske då hon även förra året fyllde 100 år och FORTFARANDEN är aktiv i filmvärlden.
En fantastiskt rolig människa med glimten i ögonen.
Nu var hon med på Jay Leno tonight show för nån vecka sen och nu ligger länkarna uppe på youtube.
Här är ett av klippen :-)
Tänk er hon ska bli 101 år detta året.
Åh vad jag vill hälsa på alla i Los Angeles igen, även om det bara är två år sen Lisa och Seth var och hälsade på oss men jag vill träffa mina barn som idag har familj och så vill jag ju träffa Connie igen :-)



 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...