UTSKRATTAD

Ha ha , var precis med vår videokamera hos en kamerabutik för att köpa inspelnings CD till den.
Ville ha det nu när dels Cassie ska ha sin avslutningsshow på skolan ( genrep på torsdag ) för oss föräldrar samt till skolavslutningen då dom ska sjunga en avskedssång för hela skolan och även när lärarna ska sjunga en avskedssång till niorna.
Men som sagt när jag kom in i affären och visade min kamera  som inte är jätte gammal i mina ögon så sa gubben direkt - oh, nä såna gamla cd skivor har jag inte....
Suck! 
Teknikens under .
Visst kan jag låna cassies kamera men min tanke är att den vill hon kanske ha själv på avslutningen och ta kort med.
Snyft .....
Vill ju filma deras avslut ...  
Bye Bye gamle vän ... 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...