VILKEN SHOW


Jisses Amalia vilken fantastisk avslutningsshow cassies klass gjort.
Jag är så glad att även vi föräldrar fick se den .
Så otroligt rolig, välplanerad, genomtänkt och så jävla bra.
Jag tog tyvärr inga kort under showen för jag spelade in allt på video ( lånade mina föräldrars videokamera )
Har dock en bild på cassie och Anna när dom gör hissscenen ut gagnamstyle. 
Vilket jubel och så jäkla bra 
Stort stort beröm till alla er ungdomar i 9:an
När vi sett färdigt showen gick vi och hälsade på Cornelia som tillsammans med alla treorna ska ha övernattning i klassrummet.
Cornelia visade oss var dom skulle sova och jag säger bara.....
Jisses :)
Hela klassrummet var omgjort till ett sovrum 
Sen visade lärarna oss pizzahögen, ha ha 
Undra HUR många familjepizza kartonger där egentligen var....
Detta är bara en liten del av dem
Dom är säkert skittrötta imorgon kväll småttingarna , lär inte bli mycket sömn inatt inte.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...