BÄTTRE

Puh, tror att det hjälpte att överdosera vitaminer och knapra homeopatmedel, dricka whiskey och bädda ner mig igår.
Känner mig betydligt piggare idag, fortfarande ringrostig i halsen och snuvig men viktigast av allt är ändå att värken och febern försvann.
Påbörjar resan mot Prag så smått , flyget lyfter vid tre tiden :-)
Och, by the way....
Lasse hittade en kommentar om hotellet där dom skrivit att hissen började först på våning tre, tjoho ....det innebär ju att hotellet HAR trappor :-)
Jag slipper ha panik över att åka hiss.
Löjligt kanske, men en fruktansvärd fobi och det är pga av att jag fastnat alldeles för många gånger.
Känns genast mycket tryggare att veta att trappor finns som ett alternativ.
Nä, nu får jag sätta fart. Duschen och packa det sista.Det kommer självklart inlägg och bilder från Prag ofta så häng med :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...