SJUK

Har lagt mig på soffan , frivilligt .......!! 
Tro mig , då mår jag inte bra.
Borde bli klar med packningen ,dels min och sen Cornelias eftersom hon ska sova borta även hon dessa dagarna.
Men jag känner att jag måste lägga mig ner och bara vila. Har ont i hela kroppen och halsen jävlas ännu.
Trycker i mig allt som jag kan för att bygga upp och stärka immunförsvaret .
Allt för att må bra / bättre imorgon,
Har ingen ork alls just nu. 
Lägger mig i soffan och blir så där lite lagom irriterad när jag hör att tvättmaskinen spelar sin " jag-är-klar" melodi. 
Typiskt, jag som precis doppat ändan i soffan. Palla resa mig !
Ligger hellre kvar och bläddrar i  tidningen jag fått av grannen.
Först vila, sen tvätten och sen packa.
Den ordningen får det bli. 


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...