SÅRIG HALS

Men alltså, vaknar upp med världens ondaste hals.
Är det inte typiskt !
Gör alldeles för ont när jag sväljer.
Jaja, det är bara att bita ihop och kurera mig för allt vad jag förmår.
Plåster, halstabletter, hunungste ( eh just det borde kanske byta ut kaffet mot te direkt ),zonterapi ( cilla du får köra det på mig idag, jag visar vart du ska trycka )
Ikväll får jag gurgla mig i whiskey eller nått allt för att halsen ska bli bra tills imorgon.
Tittar jag mig själv djupt ner i halsen så är den tyvärr ganska röd , snyft.
Jag får helt enkelt packa ner lite medikamenter i resväskan , just in case.
Blir till att jobba med mask idag ( munskydd )så vi inte smitar vidare.
Var det nån som sa : inte jobba ta det lugnt ?
Nä,nä.....

Får iallafall ta en runda till apoteket i pauserna mellan kunderna, det är ett måste.
Växla lite pengar borde man kanske också göra ( gör det ikväll )
Sen eftersom vi delar på samma hårprodukter jag och Cassie så får jag köpa extra att ha med mig så en runda inom Maxi eller Coop får det också bli mellan varven.
Vilken tur att jag varit förståndig och inte bokat in fler kunder efter halv fem, blir ju riktigt nöjd med mig själv.
Det innebär ju att jag faktiskt hinner med en del efter också.
Ibland blir jag förvånad över hur klok jag är ( ha ha , asgarv )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...