ÅTERBESÖK

Ja, då har jag avverkat ytterligare ett MÅSTE på min TO/DO/LIST
Har nämligen varit hos distriktssköterskan idag och kollat mitt blodtryck som jag fick order om att göra när jag var hos läkaren i Ängelholm.
Det var fullt normalt , 140/89 så jag fick en ok stämpel i ändan. Inget återbesök krävdes . 
Sen har jag en kund som läser tarokort som mailade mig idag. 
Jag hade berättat för henne om alla larver som poppat upp överallt. 
Frågade henne om hon visste om det betydde nått speciellt. 
Hon hade gått hem och lagt korten och ställt frågan och utöver en massa annan information så hade larvernaföljande budskap :
- Du står inför en stor förändring, VÅGA, våga följ din dröm .

Hrm, så kanske det är rätt ändå allt det jag nu försöker bana väg för ?!

Spännande :)
   

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...