BUBBLANDE

Måste bara göra ett litet inlägg om, gårdagens zumba.
Blev något förvånad när det var en kille.... eh, jag menar en man som skulle leda oss igenom zumbapasset.
Intressant tänkte jag.
Men när det sen drog igång så höll jag på att avlida av skratt och jag var definitivt inte ensam om att bara vilja asgarva rakt ut. Nu är man ju ordentlig och uppför sig så genom hela passet så skrattet bubblade inom mig.
Herre gud, detta är ju katastrofalt tänkte jag flera gånger.
Musiken var ju helt ok MEN taktkänslan på karl var ju som bortblåst....
Musiken hade en rytm och han en helt annan, gick ju bara inte att dansa så dåligt.
Sen att han vickade på höfterna och " juckade" iförd tunna träningsställsbyxor och ett klockspel som svängde omkring gjorde ju verkligen inte saken bättre.
Ett tag funderade jag allvarligt på att filma :-)honom.
Ha ha, det gick bara inte att titta på honom, så himla pinsam.
I en av vatten pauserna tog jag upp min telefon för att kolla på klockan, det hade bara gått 20 minuter....Suck !
En annan deltagare sa till mig
- Jaha, du har fått ett samtal som du MÅSTE ringa så du kan gå härifrån eller ?! sa hon med ett leende.
Förstod precis vad hon menade, jag tror nog att alla hade velat gå.
Hoppas verkligen att det är Sabina på torsdag... hoppas, hoppas.


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...