FREDAG DEN 13

Börjar med att jobba till kl.12.00 idag.
Sen har man ju sina vanliga ärenden att uträtta och lite till.
Lovat Cassie att vi ska antingen en runda till Väla eller ner till stan efter kl.15 när jag lämnat av lite av Cornelias grejor hos Tilde.
Hon ska sova över där.
Får se vilket det blir, Väla / stan.
Har ett par telefonsamtal som jag måste ha uträtt också.
Fredag den 13 brukar vara som vilken dag som helst och oavsett om det skulle vara en otursdatum så kan vi inte få mer otur än vad vi redan haft tycker jag.
Hoppas på en turdag istället. Skulle sen oturen vara framme så blir jag inte förvånad :-(
Kram kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...