HÖST ?!

Kan knappt fatta att det är oktober snart. 
Vädret är ju helt fantastiskt.
Men vi började inte dagen med att njuta av vädret utan jag , Lars och Cornelia åkte till Väla. Lasse ville göra en synkoll han också precis som jag och Cassie gjorde igår. Vi tyckte att cornelia också kunde passa på att kolla sina ögon när det ändå var gratis :)
Det var ju bara det att när vi kom ut till synoptik så gjorde dom ingen syntest idag :(
Jag gick in och frågade efter det och tjejen där gjorde ändå en test på Lasse och Cornelia eftersom hon inte hade några kunder :)
Det var ju jätte snällt. Cornelia klarade sig undan och det konstaterades att Lasse behövde nya glasögon.
Sen gick vi en liten runda på väla och en snabb runda på IKEA innan vi åkte hem. 
Väl hemma tvättade Lasse bilen och jag putsade fönster, nu kan man se ut igen.
Sen fixade Lasse lite i trädgården medans jag tog hand om hemmet.
Sitter just nu ute, ett glas rött är upphällt och man bara njuter.
Kycklingen ärvi ugnen och jordgubb o blåbärspajen är klar och ska bara värmas.
Ett mysigt avslut på helgen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...