VÄLA / NOVA LUND

Åkte till Väla med Cassie och tro mig....
Vi har varitvi ALLA affärerna på jakt efter vinterjackan.

Tror ni vi hittade nån ?!
Precis....
Det gjorde vi INTE. Jag såg ingen annan utväg än att ringa ner till Top Shop i Lund för att kolla om dom hade den där jackan som hon så gärna ville ha . Det hade dom, suck !
Vi styrde kosan mot Nova i Lund och ögonen tindrade på cassie när hon såg " sin" jacka hänga där. 
Jag skulle tro hon blev kär vid första ögonkastet. 
Hon fick sin jacka :) Cassie vann duellen.
Ja, jag skyller på att vi gjorde så bra fynd på Väla så jag tyckte att det var okej.
Vi Fyndade två par skor, en tröja, halsduk, mössa, pekpenna till min mobil och allt för dryga 700kr.
Sen hade dom gratis synundersökning också så både jag och Cassie passade på. 
Jag hade lite pytte synfel på ena ögat ( trodde jag hade mer eftersom jag känner nig halvblind ) men i mitt fall skulle det räcka med läsglasögon :)
Känns ju bra 
Här sitter jag och blir kollad
Sen var det cassies tur att bli kollad och HON behöver glasögon ????
Va ??
Okej , hon har klagat på torra ögon men inte trodde jag väl att hon såg dåligt.
Eller såg dåligt gjorde hon kanske inte men hon behöver glasögon när hon läser , sitter vid datorn och kollar på TV.
Vi gick in och bokade en tid direkt till henne. Nästa fredag ska hon bli ordentligt kollad. 
Kändisvarningen på Väla 
Peter Siepen 
Ha en fortsatt mysig lördag :) 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...