KLOKA RÅD

Var iväg hos Nyföretagarcentrum imorse. Kände att jag behövde lite inspiration till att komma vidare med vissa bitar.
Jag ´berättade om min önskan och sen drog Yvonne ( min vägledare ) igång på alla cylindrar.
Hon fick rysningar sa hon och det får hon allid när hon tror på nått ( som hon förklarade )
Sen fick jag massor av tips och "tänk på att " förslag och en hel del nyttig information om hur jag kan gå vidrae i utvecklingen av mitt företagande.
Mycket mycket intressant och som sagt en del att tänka på och ta itu med.
Nu måste jag bolla vidare och vem är bättre än Petra att göra det med :-)
Det är trots allt hon som hjälper mig med hemsidan och som har MÅNGA kloka ideèr.
Ja, som sagt nu har jag något att fundera på och ta itu med.
Man måste ju vidare och utvecklas eller hur ?! Jag är alldeles för rastlös för att sitta fast för länge , därav alla kurser man gått och allt vad man nu pysslar med.
Många trivs med det man har och det är helt rätt det ska man göra MEN jag vill FRAMMÅT.
Framtiden- here I come, he he.
Till min kund som väntar på mig - Here I come :-))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...